Veckan förbi

Nu har jag sportlovs veckan förbi. Hann nog inte göra så mycket annat än jobba hela veckan. :) Eftersom det blev spänt om tid att jag skulle hinna få insulin lovet. Man måste ha det för att få ge insulin till diabetes patienter, men jag hann få det och det är klart. :)

Jag har lärt mej en hel del under veckan! Och nu har jag en del att smälta ner innan jag skall på jobb nästa gång. Kommer att vara på jobb nästa fredag, tills dess skulle jag måsta lite fundera på rutter som vi nog redan körde under veckan. :)

Kommer att åka ensam på fredag. Så jag skall komma ihåg olika rutter och vägar på egen hand, men jag hoppas jag klarar av det. Man kan nog alltid ringa någon som är på jobb samma tid så man kan fråga om man är osäker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0