Lördag!

Nu har jag då firat min födelsedag i förskott. :) Jag kommer ju inte att ha någon ledig helg nu innan typ påsken. Så jag och min älskling bestämde att vi skulle fira mej denna helg. :)

Har en massa bilder från "kalaset", men jag vet inte hur mycket av dem som jag kommer att sätta upp på bloggen. :) Har lov av alla som finns på bilderna att jag får sätta upp bilder på dem här på min blogg. Skall även se vad jag har för bilder som jag kan använda. :)

Fyller nog egentligen först den 21.3, men när älsklingen ville att vi skulle fira mej så vi bjöd in lite vänner till oss och hade en mysig kväll hos oss. Sjöng Wii Sing och sedan lyssnade vi på musik, men det var ett par i sällskapet som ville att vi skulle gå ner till restaurangen och det gjorde vi.

En trevlig kväll hade vi nog också. :) Alla trivdes och vi skrattade så man känner det idag i magmusklerna. :) Jag har min förkylning kvar så jag skall fortsätta vila nu. Bilderna kommer bara jag hinner sätta upp dem. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så roligt att du firat din födelsedag lite i förskott, huvudsaken är ju att man firar :D

I helgen har jag jobbat och kom hem idag, så skönt att vara hemma igen hehe. Vad har du hittat på mer än firandet?

Kram

2012-03-14 @ 18:37:35
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Skönt att ta det lugnt ändå, det kan man behöva ibland! Speciellt då ni haft så mycket med flytt och tentor :)

Kram

2012-03-16 @ 11:39:17
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0