Inget aktivt bloggande!

Har inte hunnit blogga eftersom jag knappt haft egen fritid. Vi har haft 3 tentor nu på 2 veckor och sedan hade jag lovat mej på jobb dessa två veckor från torsdag till söndag. :( Så jag har bara varit hemma och sova varefter jag endera har varit påväg till jobb eller skolan. :(

Vi har haft tentor i de vanligaste sjukdomarna och i läkemedels räkning samt teori om olika läkemedel. :) Så mina kväller eller moronen på dagarna innan jobb har gått till att jag måsta läsa. Inget större bekymmer. Var godkänd i läkemedels räkningen nr.2. :) Så nu får jag vänta på mitt läkemedels pass som vi får innan vi åker ut på inlärning i arbetet. :)

Vi har haft 2 olika tentor i de vanligaste sjukdomarna. Och jag klarade båda med vitsordet G2. :) Så jag är rikitgt nöjd. :) Vi har två olika lärare i det ämnet och kommer att ha fyra tentor i det så ännu återstår 2 tentor, som vi kommer att ha nästa vecka och nu har jag bara lovat mej två dagar på jobb denna helg. :)

Läkemedels teorin har vi inte fått veta vitsordet i ännu, men jag hoppas jag är godkänd. :) Och vad jag känner på mej så har jag nog klarat av det. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Mamma lärd ju mig så int kosta de väl kanske någo under 500 € tror ja..

2012-03-29 @ 19:36:28
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Usch då, låter som du haft massor att göra! Men skönt att denna period är över nu med tentor :)

Hoppas du får en fin helg nu! Kram

2012-03-30 @ 09:38:24
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0