Fredags eftermiddag!

På fredags eftermiddagen frågade jag älsklingen om han hade några planer. Och när han svarade att han inte hade några planer så tänkte jag att vi kunde åka till älsklingens farmor. Hon hade sagt veckan tidigare att hon skulle vilja ha håret klippt om det passade mej. Så jag tyckte vi kunde göra det på fredagen. :)

Vi åkte till älsklingens farmor. Satt och pratade en stund med henne innan jag klippte hennes hår. När håret var klippt kokade hon kaffe och vi satt och drack kaffe i all lugn och ro. Farmor hade även stickat på ett nytt sätt halsdukar så hon tyckte jag skulle välja en åt mej. :)

Jag valde en lila färgad. Det fanns nog att välja svart också, men eftersom jag nu skall försöka få bort de mesta svarta och få lite färggranna kläder i mitt skåp så tyckte jag att den lila avr mer för mej. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Låter som ni fick en mysig fredag! Så roligt att du fick äran att klippa din sambos farmor :D

Det förstår jag, det verkar vara givande med hemservice! Som sagt bra att prova på olika delar av vården :)

Kram

2012-03-05 @ 11:03:36
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0