Fredag!

Nu har då en vecka gått igen. Var tar tiden vägen egentligen? Jag tycker det nyligen var måndag, men nu har vi redan fredag. Konstigt så man inte vill hinna med heller.

Skolan tar måndag till onsdag och sedan tycker man det redan är helg. Denna vecka har gått så att alla kväll från måndag till onsdag har jag hållit på med skolarbeten. Eftersom jag kände mej en aningen förkyld så jag inte skulle bli efter med några uppgifter.

Torsdagen tog jag det lugnt och var till tandläkaren. :) Nu fick jag det fixat och hoppas jag inte får någon tandvärk nu. :) Sedan låg jag bara och tog det lugnt. :) Hade inge krafter på torsdagen efter tandläkaren för förkylningen tog mej då.

Idag har jag varit på jobb. Jobbade 7.00-13.00. Så det gick riktigt bra och nu har jag ännu lite energi att städa. Kanske jag städar eller så slänger jag mej i soffan och ligger där hela dagen. :) Gulliga äldre människor man jobbar med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0