Förkylning!

Har klarat mej länge utan förkylning, men nu har jag fått den ihop med mej och det är inte trevligt. Halva klassen i skolan har varit sjuk med denna förkylning och nu har jag fått den tydligen sist.

Har så illa muskelvärk och är som så stockad. Orkar som inte göra någonting och har ingen lust med nånting. Hoppas det går fort om. Vill inte vara sjuk när jag har min lediga helg. För två veckor framöver har jag ingen ledig helg.

Har nog fått tillbaka en del av krafterna och eftersom hemservice är ett enkelt jobb kan jag åka på jobb imorgon. :) Och det kommer jag att göra. :) Och jag har vilat hela denna dag så jag kan nog åka på jobb imorgon. Och sedan kan jag vila lördag och söndag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0