Denna vecka!

Förlåt nu till en början att jag inte har bloggat. Början av veckan gick så konstigt fort. När vi väl var i måndag så var vi mitt i allt i onsdag. Jag vet inte vad jag har gjort början av veckan när det gått så fort. Skolan tog sitt i början av veckan och kvällarna gick till skoluppgifter och läsande till tenter kom också in där emellan.

Måndag till onsdag var jag i skolan. Det gick så fort och vi fick nya tenta datum. Så första tenta har vi redan nästa veckas måndag, varefter det är på tisdag en tenta. Och här emellan skall man hinna med några skoluppgifter och grupparbeten. :)

På torsdagen var jag på jobb. Jobbade 7-13. Och efter det var jag med Kaisa till veterinären. Var och steriliserade Kaisa eftersom hon hade löptid och var helt omöjlig. Och torsdags kvällen gick till att jag var på zumba. :) Var avkopllande att komma till zumba. :)

Fredagen var jag också på jobb. Denna gång 7-12. Men när jag kom hem så läste jag lite till tenta varefter jag tog en tupplur. :) Sedan på kvällen tog jag det bara lugnt.

Idag har jag varit på jobb 7-15.30. Och ännu ikväll skall det badas bastu och vi skall på födelsedags kaffe till älsklingens moffa. :) Så det blir att åka iväg igen. :)

Så alla läsare skall ha en trevlig lördag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0