Hej bloggen!

Har jobbat hela helgen, så har inte orkat eller hunnit blogga, men nu skall jag ta itu med att försöka kasta in några inlägg alltid då jag har möjligt. :) Skall nog blogga nu under kommande veckor lite mer än vad jag gjort några veckor tillbaka.

Helgen gick med väldans fart då man jobbade. Jobbade fredagkväll och det gick nog bra. Så jag var riktigt glad att hon som jag jobbade med var en av de trevligaste på jobbet. ;) Vi satt och diskuterade med varandra samt med klienterna. :)

Jobbade lördagkväll och den gick bra. Jobbade med en annan kollega då så det gick nog lika lugnt som fredagkväll. Gillar klienterna samt jobbkamraterna. :) Har nog valt rätt ställe att jobba på nu i sommar. :) Härliga klienter. :)

Jobbade även idag, men hade morgonskift idag. :) Jobbade med samma person idag som jag jobbade med lördagkväll, så det gick nog fint. Hade nog haft migrän på morgonen innan jag åkte på jobb så jag sa det till kollegan jag skulle jobba med och hon sa att jag skulle ta saker och ting lugnt. :) Så det är nog en bra anda på denna plats.
:)

Imorgon har jag ledigt! :) Så jag skall hålla på med klädskrubbet så jag får någon ordning i mina hyllor och kläder. Det ser så hemskt ut då allt är huller om buller. :) Och kanske jag får något kaffesällskap hoppas jag. :)
Skriver igen imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Härligt att jobbhelgen gick fint, det underlättar ju som sagt när man har bra kollegor runt om sig!

Ja precis, alla erfarenheter är ju bra och man lär sig hela livet. Att ta det lugnare är ju också en sak man får lära sig med tiden :)

Kram!

2012-06-18 @ 11:22:41
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Svar: Lycka till med bloggandet.



Kram

2012-06-18 @ 20:49:12
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0