Första sommarjobbs lönen!

Nu är man nog glad, då man har jobbat två veckor kommer sommarjobbs lönen in på kontot. Så lycklig eftersom jag trodde vi med älsklingen skulle ha lite pengar och skulle måsta dra på bältet, men detta var en lättnad för oss båda. :)

Nu kan man glatt fortsätta på sommarjobbet då man trivs där och klienterna är så ljuvliga. De alla har någon grad av demens så de är så söta på sina egna sätt. :) Kommer att jobba till slutet av augusti med dessa ljuvliga klienter och trevliga arbetskamarater. :)

Det är så bra anda mellan arbetarna så man trivs riktigt bra. :) Själv kommer jag att jobba hela kommande helg nu, men älsklingen kommer att klara sig fint här hemma. Kommer ha lite uppgifter för honom som jag inte själv hinenr med. Då jag jobbar kväll samt en morgon. Så det blir så bråttom om jag skall göra allting. Och så tycker jag älsklingen kan delta i hemarbeten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0