Det värsta över!

Nu har vi haft begravningen och den var tung. Eftersom farfar var den närmaste personen i mitt liv så kommer jag att sakna honom massor. :( Så jag kommer att göra ett inlägg med bilder från begravningen.

Jag kommer nog att sakna farfar och kommer inte att förstå att jag inte får träffa honom mera! :( Det kommer att vara tungt att åka till Södra Finland för att hälsa på släkten då den viktigaste personen till mej är borta. Hur skall jag någon gång förstå att jag inte får träffa honom mera? :(

Begravningen var fint organiserad. Det var mera folk än vad jag hade väntat mej och vi åkte med älsklingen till begravningen redan någon dag innan den skulle vara. Farmor ringde och frågade mej om vi fått ledigt och hon diskuterade med mej i telefonen och sa att hon kan sova lugnt då hon visste att farfars ögonsten skulle komma och ta sista farvälen av honom. Vi var så nära med farfar så jag kommer sakna det att jag inte får prata med honom! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0