Inget vidare!

Har inte bloggat så hemskt mycket. Men kommer nog att försöka mitt bästa..Det är svårt att passa in allting som man skulle måsta hinna med på dygnets 24 timmar. Jag tycker timmarna i dygnen räcker inte till. :(
 
Har jobabt igen hela dagar. På fredagen hade jag kväll skift, lördagen morgon skift, söndagen kvälls skift och på måndagen morgon skiftet. Så man är slut då man slutar kvälls skiften 21.00 och skall vara på jobb på morgonen 7.00. Tycker det är som att vara vaken fler dygn. När man inte kan sova mellan sådana skift. :(
 
Kommer att få jobba ända tills skolan börjar. Det var planerat att jag skulle jobba till 26.8, men.. det var en av sommarflickorna som inte hade meddelat att hennes skola börjar 14.8, så jag fick flera skift och kommer att jobba ända till 31.8. :)
 
Skolan börjar den 3.9.2012. Så kanske jag hinner med bloggandet lite mer då. Och så skall jag ha lite mer lediga dagar nu från och med början på augusti så jag skall nog äventyra en massa då. Kommer att komma bilder också. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Förstår att du är helt slut efter att ha jobbat vartannat morgonpass och vartannat kvällspass! Får du något ledigt mellan?
Tack snälla för gratulationen! Självklart får du lösenordet, fu behöver inte känna så jag tycker bara att det är kul att du vill läsa! Mailar dig på en gång till den adressen du angivit!
Kram

2012-07-26 @ 11:36:53
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Eleonore

Åh så roligt det låter, om det är lika kul som på Ullared :D älskar det stället då allt finns under samma tak samtidigt som det är billigt :D
Så lite så, som sagt bara kul att du vill läsa! Hoppas du haft en fin helg! Kram

2012-07-30 @ 18:44:24
URL: http://Fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0