Farfars födelsedag!

Idag skulle min bortgågne farfar fylla 85år! Grattis Farfar på din dag! Kommer att tänka på farfar varje år denna dag. Det är bara så otroligt att det har hänt, hur kan du vara borta? Kommer aldrig att sluta älska dej!
 
Om du bara fick leva ännu. Jag hann aldrig säga farväl och det kommer jag att grubbla på. Saknade är bara för stor. Om jag skulle fått säga farväl innan du somnade bort! :(
 
Det skulle varit mycket lättare att jobba sorgen om jag fått säga farväl och fått träffa dej ännu en gång. Men det är för sent nu. Saknar. :(
 
"Du lämnade ditt arbete till minne för oss,
Ditt goda hjärtas råd till våra livs väg,
Du kom alltid ihåg och brydde dej om oss,
Du bad aldrig om någonting, men allting gav Du till oss"

Minnes versen till dödsannonsen. Stämmer så på vår farfar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0