Efterlängtade lediga!

Imorgon skall jag ha en dag ledigt. :) Entligen efterlängtat ledigt. :) Har jobbat 5 dagars pass nu i ett sträck. Så imorgon får jag äntligen ha lite ledigt. Man känner hur man är slut och vill bara ta det lugt. :)
 
Har jobbat nu sedan lördagen. Hade lördag kväll, söndag morgon, måndag morgon, tisdag morgon och idag har jag haft kväll. Så det har varit en fullbokad vecka. Nu kommer jag att ha ledigt imorgon. :)
 
Vet inte vad jag skall göra på min lediga dag. Hoppas på fint väder så jag skulle få åka hem till svärföräldrarna och plocka jordgubbar. ;) De har ett stort område med jordgubbar i år också. :)
 
Kommer nog troligtvis att blogga imorgon också. :) Kommer att sätta in ett inlägg i alla fall innan jag skall lägga mej. :) Men jag kommer kanske att sätta in ett inlägg på dagen också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0