Varit frisör idag!

Idag har jag fixat svärmors frilla. Hon diskuterade med mej på fredagen om hårklippning och jag hade faktiskt tänkt på samma här under veckan. :) Så nu överraskade jag henne idag! :)

Hon sa som ingen dag när vi skulle fixa det, men jag gjorde det idag att jag åkte dit med älsklingen och gick in som vanligt. Vi drack kaffe när jag kom dit, men sedan kom älsklingen in och frågade om vi hade klippt redan så sa jag att vi inte hunnit så långt. :)

Så älsklingen åkte en stund på jobb och då började vi med att fixa håret på svärmor. :) Så Fick vi håret klippt. men älsklingen hade inte kommit tillbaka ännu då. Han skulle efter pizza bara han gjort det han skulle ha gjort på jobbet. :) Så jag satt och såg på SF kanalen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0