Utmanad!

Denna utmaning fick jag av en fin tjej Eleonore och jag tyckte denna hade så annorlunda frågor jämfört med liknande så tyckte jag ville göra den.

1) Vad gjorde du för tio år sedan?
- För tio år sedan var det år 2002. Då skulle jag fylla 12 och gick i 5 klassen. Detta år på våren fick jag min katt som idag är 10år och samma år på hösten fick jag min hund som också är 10år. :)

2)Vad gjorde du för ett år sedan?
- År 2011 våren studerade jag ännu Frisör. Var förväntansfull och längtade till att få min examen. Under våren hade jag även planer med min älskling att vi skulle flytta ihop under sommaren. :)

3) Fem snacks du gillar:
- The orginal Taffel snacks
- Popcorn
- Ostbågar
- Nacho Cheese Balls
- Choklad

4) Fem sånger du kan hela texten till:
- Sommaren är kort - Tomsa Ledin
- Be mig - Nordman
- Till the world ends - Brittney Spears
- Mountainbikesmurf - Smurffarna
- Tusen och en natt - Charlotte Nilsson

5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
- Köpa drömhuset med älsklingen
- Köpa mej en ny bil
- Köpa nånting till älsklingen som han önskar sig
- Överraska familjen med någonting till alla
- Öppna egen frisör salong

6) Fem dåliga vanor:
- Biter på naglar
- Svär på fel platser
- Lat att städa
- Lat att koka mat
- Envis

7) Fem saker du gillar att göra:
- Motionera
- Umgås med älsklingen
- Vara med vänenr och familj
- Studera
- Sticka

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
- Keps eller hatt
- En tight kjol
- Allt för korta shorts eller kjol
- Päls och läder rock
- Baddräkt

9) Fem favorit leksaker:

- Telefon
- Dator
- Digitalkameran
- TV
- Nintendo Wii

10) Några personer som jag vill se göra denna utmaning:
- Victoria
- Ann
- Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0