Nytt år!

Nu har det då börjat, det nya året. Och man vet inte alls vad som väntar under det nya året. :) Skolan skall jag fortsätta med och så skall jag ju umgås massor med älsklingen, men man vet ju inte om man får någon/några nya vänner.

Skolan kommer att gå med egen tyngd ännu detta år, men jag hoppas jag får några inblickar på dessa olika inriktnings linjerna. Så jag i januari 2013 kan välja vad jag vill jobba med fram över. :) Jag är så mitt emellan barn och unga samt äldreomsorgen. Så jag kan inte ännu säga säkert vad jag vill välja. :)

Kommer kanske att delta i några aktiviteter över våren. Eller det hoppas jag i alla fall. :) Har tänkt att jag skulle börja med zumba, men det är inte ännu säkert. Och mot sommaren börjar vi säkert med tennis igen om kvällarna. :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej! vad gjorde ni över nyåret?

God fortsättning på dagen :)

2012-01-02 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0