Lördag!

Skönt med en dag då man är ledig. :) Bara att ta det lugnt och slappa. Kanske man tar det viktigare med lediga dagar när man har fulla veckor. :)

Vi har varit i stan med älsklingen. Han bestämde sig för att köpa en ny telefon idag, kanske jag kan ta en bild och visa hurdan telefon han köpte. Skulle själv också vilja köpa en ny telefon, men jag har inte hittat en telefon som skulle vara för mej.

Nu har vi badat bastu och njutit av värmen. :) Vi har nog en vana att bada varje lördag, men förra veckan kunde vi inte bada för jag hade en konstig känsla i magen. Så vi vila nog bara förra veckan. :)

Nu skall vi titta på TV en stund och sedan skall vi se på en film. :) Så vi skall nog bara ta det lugnt denna kväll. :)



Det var en fråga om kattungar. Så det kommer nog mera med bilder på kattungar bara vi skall och hälsa på hos älsklingens bror. Så jag får bilder på dem. :) De är nog söta. Vi var och se på dem här en kväll, men jag glömde hem kameran.

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Va härligt med bastubad, skulle vara skönt nu :D

Va roligt att din sambo jobbar på dagis och får stanna till sommaren iaf. Kul att ni båda är så barnkära!

Kram

2012-01-15 @ 16:13:24
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Ja bastubad är ju toppen när det är kallt!

Så mysigt att de bakat cupcakes, det är såna små stunder i livet man uppskattar lite extra :D

Ja att öppna eget café är verkligen drömmen och hade passat mig riktigt bra. Va roligt att du drömmer om en frisörsalong!

Kram

2012-01-16 @ 12:21:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0