Kroppen är öm!

Har varit på andra passet med zumba igår. Så jag har en kropp som är lite öm, men jag skall inte bli och sitta nu för mej. Utan jag skall fortsätta packa inför flytten. :)

Jag gillar nog zumba så otroligt. Det är så aktivt och dessa två gånger som jag varit med så tycker jag det börja löpa som det skall. :) Och stegen börjar vara så naturliga, så man behöver inte stå och se dum ut. :)

Nu kommer jag att gå varje torsdag på zumba. Denna vårtermin på zumban kommer att hålla på ända till april. Så jag kommer nog att vara i strand form sommaren 2012. :) Fast jag nog inte behöver nå mycket. Kommer ha mina magmuskler fram till sommaren. Min älskling är svartsjuk på mina magmuskler. :)

Zumba är en bra avkoppling. Jag som har en massa skolarbeten som skall göras, men nu har jag en sak som får mej att slappna av från skolan. Innan jag lägger mej på kvällen så ligger jag och läser någon bok som jag tycker är intressant. :) Där kan jag också koppla av. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0