Kommer ha fullt upp!

Kan varna nu att jag kommer att ha fullt upp de kommande veckorna. Hoppas ändå jag hinner blogga, men kan inte garantera att det blir så aktivt. Eftersom det är så mycket nu på gång.

För det första kommer jag att ha en massa tentamens tillfällen på kommande. Kommer att ha om två veckor 3 tentamens tillfällen i alla fall. Och en av dessa tentamen är läkemedelsräkning som kräver 100% rätt. Om man inte har absolut allt rätt blir man inte godkänd och vår följande praktik hänger på det. :(

Sedan kommer det nästa månad då vi skall flytta, så det kommer att kräva en hel del också. Eftersom vi nu redan börjat packa nå smått, men de mesta kommer vi att göra på samma som vi håller på flytta. Så det kommer att ha sin tid det också. :)

Så min fritid kommer att gå till packande, flyttande och läsande. Eftersom jag vill försöka mitt bästa till tentamerna och sedan vill jag att vi skall kunna flytta så mycket på en gång som bara får rum i bilarna. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vi läsare finns ju kvar sen med, hoppas bara det går fint med tentaperioden och flytt samtidigt :D

Tack, hoppas du med fått en bra vecka!

Kram

2012-01-26 @ 15:56:54
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0