Kollat på en lägenhet!

Nu har vi varit med min sambo och kolla på en lägenhet. Som inte är mer än 3kvm mindre än den vi har just nu. Så jag gillade den massor. Vi har en lägenhet med 59kvm, men den vi var och kollade på var 56kvm. :) Och den vi nu hyrar är kommunens och de skall höja vår hyra med 40€. Så vi tycker det blir för dyrt med både hyra och bränslekostnader. :/

Denna lägenhet vi var och kolla på var mitt i centrum av denna kommun för 390€/månad. :) Och då har vi betalat till kommunen redan 395€/månad. :/ Men nu kommer vi att ha en privat person som hyresvärd och denna kvinna som kommer att bli vår hyresvärd var en mycket trevlig människa. :)

Men jag kommer att uppdatera om lägenheten mer. :) Och sedan kommer jag att ta bilder bara lägenheten är ledig och det kommer att ske i mitten av februari. :) Nice, Nice!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Önskar er lycka till!



Svar: Tack.



Kram

2012-01-21 @ 21:52:24
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Åh så roligt att ni hittat en lägenhet! Då kommer du verkligen ha fullt upp med packning och fix :D Perfekt tillfälle att flytta om de ska höja hyran! Alltid skönare med billigare hyra när den ändå är nästan lika stor :)

Tack detsamma, hoppas din lördag var fin! Kram

2012-01-22 @ 14:44:56
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0