Hemtentamen

Har snart klart hemtentamen. Det är nog mycket man måste fundera på i dessa uppgifter och så skall man förklara så mycket. Har som nog svarat på 6uppgifter av 10uppgifter, men jag fastnar då jag gör för mycket av dessa uppgifter en lång studn i samma sträcka.

Hemtentamen skall vara inlämnad 17.2, men innan det har vi 3 olika tentamenstillfällen som man även måste plugga till så jag vill få undan dessa skriftliga arbeten innan jag sätter mej med några böcker. :)

Men jag kommer få klart denna hemtentamen bara jag orkar aktivera mej på allvar. har som gjort hälften av den redan, men när man som sagt måste fundera så mycket och förklara det mesta så det tar tid att få ner det till pappers. Och när man gått fått ner det på papper så skall det renskrivas på Open Office World. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Skönt att du är ute i så god tid, då är det lättare att gå igenom den sen och göra om det du inte är helt nöjd med! :)

Så roligt att hon kommer när ni flyttat! :)

Kramar

2012-01-30 @ 12:08:15
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0