Denna dag!

Idag var jag på jobb. :) Var som vikarie på dagiset som jag praktiserade på. :) Föreståndaren för dagiset ringde igår och frågade om jag var intresserad att komma på jobb eftersom det var en vårdare som var hemma med sitt sjuka barn. Och varför skulle jag inte ha svarat: "Ja tack. Jag kommer gärna". När jag visste att jag inte hade annat för mej. :)

Jag var på avdelningen med barn i 3-4års ålder. :) Då jag var på praktik var jag med barn i 4-5års ålder. Så det var som på något sätt intressant att få se hur det fungerar med mindre barn. :) Och jag trivdes helt massor med denna åldersgrupp. Skulle nog kunna jobba på ett dagis. :)

Och jag tänkte att det bara skulle vara jobb idag, men sedan fick jag veta att jag även har jobb imorgon också. Så idag var jag 7timmar 40minuter på jobb och det kommer jag att vara imorgon också. :) Oj vad jag konstaterade att barn är det jag vill jobba med. :) Och jag njuter så när jag får vara med barn. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

ÅH så roligt att de ringde och frågade, det betyder ju att du gjort ett väldigt bra intryck :)

Nej jag hade inte heller klarat av att ha bara en årstid om året, eller på sin höjd 2. Vi behöver omväxlingen för att kunna uppskatta allt :)

Hoppas du får en fin fredag! Kramar

2012-01-13 @ 11:18:15
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Linda

ja, di e väldigt gosiga. Men de blir väl en annan sak när man får egna barn :O

2012-01-13 @ 19:53:04
URL: http://flesche.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0