Zumba!

Idag har det varit en full bokad dag. Som till en början började med tandläkare och rotbehandling på tanden. :( Och sedan kom jag hem en sväng för att hinna ringa ett samtal som jag även hann och det gick bra. Fyllde i ett papper som jag sedan skulle skicka vidare.

Sedan gick jag till kommungården. För att träffa min blivade chef inom hemservice, som också är min sambos kusin. :) Så satt jag där och diskuterade med henne om jobbet och arbetstider samt hur man går till väga. På vägen hem tog jag en sväng till biblioteket. :) Lånade två böcker att läsa. :)

Och så har jag ännu varit till rådgivningen idag. Skulle förnya ett recpt och då måste jag gå via rådgivningen. :) Så nu sitter jag och väntar att jag skall få koka mat så det är klart när älsklingen kommer hem. :)

Ikväll bär det av till svärföräldrarna på en kopp kaffe och zumba. :) Eftersom svärföräldrarna bor mittemot lokalen där de har zumban så går det bra att lämna bilen hos dem. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Oj så mycket du ska hinna med idag! Men alltid skoj att göra en massa så man slipper ha tråkigt :D

Väntan har hittills gått väldigt bra, som min barnmorska sa igår är jag som gjord för detta haha!

Kram

2012-02-23 @ 18:06:35
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0