Usch! Aj!

Jag skrev på torsdagen att jag varit till tandläkare, eftersom de skall göra rptbehandling på min tand. Och nu har jag en obehaglig känsla i denna tand. alltså det känns precis som jag igen skall få tandvärk och det hade jag även för två månader sedan i samma tand.

Kommer att ringa och klaga om tandläkaren imorgon. Nu är det andra gången som jag har tandvärk efter att jag har varit till en och samma tandläkare. Jag orkar inte dessa tandvärkar mera och när jag får tandvärk är de så rejäla att man inte vill få det sovit heller. :(

Hoppas jag får någon klarhet på denna värk imorgon. Skall även på jobb imorgon så hoppas denna tandvärk skulle ha gått om tills dess eller så får jag bara leva med det ända till det att jag nästa gång skall till tandläkare. :(

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så tråkigt att du fått tandvärk efter att ha varit hos tandläkaren, tycker absolut du ska klaga!

Haha precis, det är ju härligt att inte ha tid för tråkigheter :D

Kram

2012-02-27 @ 14:17:39
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0