Sportlov!

Nu har vi en vecka vinter ledigt från skolan. :) Så nu skulle man måsta ta sig ut och skida för att göra något nyttigt under sportlov, men som jag flyttade i somras så kunde jag inte tänka på skidor då det var +20 grader där ute. :)

Jag kommer att ha ledigt nu till söndag, men på måndagen skall jag börja jobba på hemservice i samma kommun som jag bor i nu. :) Det kommer att vara första gången för mej inom hemservice, men jag ser fram emot det. :) Skall bara vikariera några dagar p.g.a. studierna.

Men denna vecka som jag kommer vara på hemservice är inskolnings vecka, men jag kommer att jobba vissa dagar där i mars och så hade hon nog in mej på följande lista redan. :) Kommer att ha två kvällar och två morgon skift nästa vecka. Grundlönen i timmen är 11.36€.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0