Ringde sommarjobb!

Igår ringde jag sommarjobb. Och jag fick på samma veta på vilket ålderdomshem jag skall vara på prakik vid. :) Eftersom vi igen har praktik i april. :) Ser så framemot praktiken, eftersom jag skulle få fortsätta där som sommarjobbare. :)

Skulle nog så gärna arbeta med barn, men de har så mycket personal över juni och augusti. Så inom barndagvården skulle jag ha fått sommarjobb endast juli. Och jag tycker personligen att jag vill jobba hela sommaren och inte bara en månad. :)

Men äldreomsorgen är ju bättre än ingenting. Förutom att jag kommer att få lära in mej på platsen i först 6 veckor under praktiken varefter jag skulle få börja jobba. Så det skulle vara bekant och så innan jag börjar jobba. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0