Ingen zumba!

Var inte på zumba igår! Jag tyckte det var för kallt för att åka på zumba och eftersom jag inte hade haft igång bilen så tänkte jag att det var bäst att hoppa över zumban.

Det var hela dagen över -20 grader hos oss. Så jag ville inte starta bilen för att köra till zumban som höll på en timme och när jag vet att jag svettas så bra alltid då jag är på zumba så jag ville inte göra min flunssa något värre. Och så har min älskling en härlig hosta så jag ville inte ha mer flunssa bobbor hem till oss.

Så jag åker nog nästa vecka på zumba, men om det är kallt så kanske jag står över. Och det ser jag först nästa vecka. Fast det kändes nog bra att få ta det lugnt istället för att åka på zumba. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Usch så kallt, då är det fullt tillåtet att hoppa över ett träningspass :)

Sa hon ungefär när ni får hämta nycklarna? :)

Kram

2012-02-04 @ 12:00:30
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0