Hemma kväll!

Idag får jag äran att ta det lugnt och ha en skön hemma kväll för mej själv. :) Gillar nog det då jag får vara för mej själv en stund i alla fall några timmar gör redan mycket att få vara ensam. Jag är en sådan person som vill ha lite tid för mej själv också.

Älsklingen min har åkt och bowla med sina jobbkompisar. :) Så jag har därför fått en skön ensam hemma kväll! Och jag skulle inte byta ut det emot någonting. :) Försökte nog att jag skulle tillbringa tid med en kompis, men hon skall på jobb imorgon så det blev inte något av det. :/

Men jag vet att älsklingen kommer hem inatt. :) Bara han har haft det roligt ikväll. Eftersom jag mår bra då jag får lite egen tid på kvällen. :) Som idag har jag nu klippt älsklingens brors hår och slappat i soffan. Inget vinner våra nya bekväma soffor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0