Flyttat!

Nu som sagt har vi flyttat! Jag skall nu säga med det samma att jag varit i denna nya lägenhet sedan lördagen, men jag saknar inte tillbaka till gamla lägenheten nå mer. :) Jag trivs så bra i denna lägenhet känner man sig så cental och man har som bara att gå till alla platser dit man vill. :)

Jag kan gå till HVC, biblioteket, affären och många andra ställen. Så jag behöver inte alltid ta bilen för det minsta lilla jag skall uträtta. :) Jag kommer att börja gå på kvällarna direkt de lovar lite varmare väder. I -10 grader vill man inte gå ut. :)

Denna lägenhet känns hemtrivsam! Även om vi inte har fått allt upp packat nå ännu. :) Men jag kommer sätta in bilder så fort jag hinner ta några. :) Och så kommer jag säkert att sätta lite nu som då bilder igen. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Härligt att flytten är klar nu, alltid skönt att ha det över och nu får ni bara inreda och göra fint :D

Skönt att ni fått internet nu med!

Hoppas du får en fin dag, blir det något speciellt på alla hjärtans dag?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0