En timme zumba

Igår var jag igen på zumba! Jag måste nog erkänna att denna timme gör under då man riktigt vill och gör sitt bästa. :) Själv trivs jag mycket bra på zumban och jag känner hur det hjälper en att hålla huvudet kallt under veckorna. :)

När man en gång i veckan kan gå och zumba underlättar nog mycket. Man orkar som mycket bättre då man har gjort något som inte har något större man måste tänka på. :) Och man kopplar som helt av när man är där och hoppar och skall tänka på stegen. :)

Så avslappnad känsla idag. :) Har inte ont nånstnas. Det var första gången jag var på zumba som jag var lite öm i kroopen, men nu känns det som helt vanligt. Men det måste ha varit ovana då jag var öm i kroppen. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Visserligen ha ja ju aldri träffa pappas kusin å int på de sätte haft någo me mammas småkusin förutom nu de att ja va kaveri me hans barn... men int e de ju någo kiva när de händer sånt där inom så kort tid... :/ nåh, de e en del av livet att man ska dö, tyvärr for ju alla dom här egentligen för tidit.. live går vidare, va e nu där :/

2012-02-10 @ 11:11:19
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så härligt att du varit på ett zumbapass :D

Ja det är i och för sig sant, man får ju inte göra några misstag i praktiken inom medicin så egentligen är det ju bara bra att det inte är tillåtet på skriftliga tentor heller. Håller tummarna för att det går bättre på omtentan!

Kram

2012-02-11 @ 11:34:52
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0