Denna dag!

Denna dag kommer att gå till skoluppgifter. :) Eftersom jag vill ha de gjort undan så man inte sedan behöver fundera på det. :) Och så får man mera fritid om man gör uppgifterna i god tid. :)

Har några uppgifter jag skall göra. Skall göra dem idag eller nu under helgen, så jag inte behöver fundera på dem sedan under sportlov och så skall en uppgift vara inskickad nästa vecka. Så det är bättre att göra den undan än att man sedan glömmer den.

Ikväll är det zumba som gäller. Så om jag nu gör undan uppgifter så behöver inte jag fundera på dem under kvällens zumba. :) Kommer att vara roligt att åka på zumba ikväll. Och efter zumban kan man lägga sig i badet och ta det lugnt. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Ja precis, man får testa sig fram och känna efter så allt kommer på "rätt" plats sen. Är inte alltid så lätt :D

Denna veckan har jag inte gjort mycket alls, har inte haft lust att göra något haha.

Hoppas ni får en fin helg! Kram

2012-02-17 @ 11:02:28
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0