Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag alla läsare!

Kommer inte att göra så mycket själv idag. Tänker ligga och ta det lugnt eftersom tenterna är bakom. Ännu finns bara en omtentamen, men det kommer jag att hinna läsa till i helgen. Eftersom läkemedelsräkningen är så stängt att man måste ha 100% rätt på det.

Förstår bra att det skall vara felfritt denna tentamen. Man får inte göra några fel i praktiken heller med mediciner. Så jag skall öva på räknandet i helgen bara jag tömt huvudet efter alla olika tentamens tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Ja men att inreda är ju det roligaste med en flytt :D

Mysigt att ni iaf fick mysa lite tillsammans, det räcker ju :) Själv gillar jag inte dagen tills någon bevisar mig motsatsen haha.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0