4: de perioden

Nu har man då undan en period till. :) Så nu har man varit i skolan i fyra perioder. Ännu har man två perioder kvar, men det kommer att gå fort. :/ Eftersom vi har en super klass och man trivs så man kan inte klaga. :)

Nu har man en period kvar i skolan, sedan vet man att man skall vara ute på praktik en period. :) Kommer att vara nice med en period i skolan, men sedan perioden före sommarlovet kommer vi att vara på praktik och jag vet inte om man hinner se klasskamrater innan hösten. :(

Ser framemot praktiken! Om jag trivs och sköter min praktik bra så kommer jag att få fortsätta på denna plats över sommaren. Och sommarjobba med äldre personer. :) Men jag kan även välja att jobba sommaren på hemservice också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0