4år!

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 4år. :) Det känns som en liten evighet, men det känns på samma också väldigt bra att vara tillsammans med min älskling. :) Jag skulle inte byta min älskling till någon annan. :) Han är min nu och för alltid. Enligt våra planer inför framtiden ser det ut som det håller alla väder och strider. Inte för att vi skulle ha haft någon större strid på våra 4år. ;)
Vi har även varit förlovade i 2år. :) Tänka sig, för två år sedan bodde jag ännu hemma hos min mamma i Nyland, men idag har jag varit förlovad i 2år och sambo med min underbara älskling i 1½ år. Tänka sig att det är två år sedan jag och min älskling tillbringade ett dyng på hotell. :) Det var nog en tid sedan, fast det känns som igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0