Uppdateringen tog stopp!

Skulle nog uppdatera med inlägg lite till, men mitt i allt så börjar det bullra och blixtra här. Och är det inte något mer än åska. Och jag som inte tycker om åska fick nog sitta hemma ensam. :( Jag skickade nog meddelande till älsklingen som är på jobb.
 
När man har ledigt själv, så såklart skall det börja åska. Jag har så hoppats på att åskan skulle komma då man är på jobb. Så man inte behöver vara ensam. :) Och det avr nog åska för en vecka sedan på lördagen och vi var vid villan. Då sov både jag och min älskling så vi har inte hört den åskan alls. :)
 
Kan hända åskan kommer tillabaka, men man får hoppas den inte gör det förrän ikväll. :) Kanske vi skall hälsa på hos T & M som bodde grannar med oss i höst. Och så skulle man få se deras 2månaders baby för andra gången. :) Och om jag förstått rätt på älsklingen skall vi åka in till stan och handla. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Haha ja det är väl typiskt st det ska vara dåligt väder när man är ledig :P har en bekant som alltid har regn under sin semester, inga undantag!
Ja visst är det skönt när man kan shoppa billigt med :)
Kram

2012-08-03 @ 22:08:47
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0