Inköp från Tuuri 28.7.2012

Printer, kopieringsmaskin och skanner i ett och samma paket. :) Äntligen fick jag köpt den som jag länge väntat på. :) Var på special, 33€. :)
Älsklingen ville ha ett spel till Nintendo Wii. Så han fick ni ett spel som han får spela då jag är på jobb. :)
Köpte lakan då jag hittade billigt. :) 13.90€. :)
En tröja kom med hem. :)
Köpte även en keps, har funderat på en sådan nu länge till sommaren och då man är ute vid villan. :)
Lite skolsaker kom också med. :) Behöver dessa då skolan börjar 3.9. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så mycket fint du hittade! Alltid bra med en skrivare till skolarbeten och annat :) tråkigt att det inte var så billigt och mycket som du hoppats på!
Hoppas allt är bra med dig, kram

2012-08-15 @ 10:17:14
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0