Haft fullt upp!

Jag har nog tänkt på bloggen flera gånger nu under den senaste veckan, men som det ser ut har det inte kommit något inlägg för det. Har haft mycket att göra och fullt upp med jämna. Nu skall jag vara ledig i några dagar så kommer antagligen att blogga. :)
 
Har haft mycket jobb på sista tiden. Har ungefär bara varit hemma och sova medans den andra tiden av dygnet har gått åt till jobbet. :) Men från och med nästa vecka kommer jag att vara tillbaka i skolvärlden och har mera tid hoppas jag med det sociala samt bloggen. :)
 
Vi hittade med älsklingen en liten kattunge här under den gångna veckan, men tyvärr fick vi inte ha den länge med oss. Den var knappt 3månader gammal då den kom springandes på svärföräldrarnas gård till oss. Och nu på lördagen konstaterade veterinären att den var för liten för att klara sig utan mamma katten. Som det nu ser ut så fanns det ingen ägare till kissen. Eftersom ingen har ringt om den fast vi haft upp lappar och bild på internet. Så vi fick begrava kissen på lördagen. Kommer en bild nu.
 
Vila i fred Lillusen. Gullgubben. Världen var för stor för dej lille vän. Saknad! <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Had den någo fel eller vaför sku den int ha klara sig utan sin mamma? Råka kommer ner ti de här inlägge nu när ja kolla på din blogg lite, å nu börja vi me nicke fundera att vaför sku den int ha klara sig, lixom...

2012-12-15 @ 19:24:28
URL: http://pjumas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0