Sommarjobb!

Idag skall jag och skriva på arbetskontraktet inför sommaren. :) Kommer att jobba på ett äldre boende, som jag nu har praktiserat på en vecka. :) Jag trivs och tycker om klienterna samt arbetskamraterna. :)

Ringde nyligen till arbetsledaren som har hand om kontrakten. Så jag skall och skriva på nu idag på eftermiddagen. :) Det skall bli kul att få pappret i handen som man skriver under. Så nu kan jag glatt säga att jag kommer att ha sommarjobb hela sommaren. :)

Som sagt har jag avrit på praktik snart en vecka på boendet där jag skall sommarjobba. :) Så jag kommer att vara inlärd där innan sommaren börjar. Och sedan är det bara att börja jobba. :) Kommer att börja sommarjobba redan från den 4.6 till och med 26.8. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

ÅH grattis till sommarjobbet, är ju jättebra att få jobb efter en veckas praktik bara! Då måste du göra något rätt ;)

Tack tack, ha en fin kväll! Kram

2012-04-19 @ 20:04:56
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Jasmine

Roligt för dig att du har fått sommarjobb, grattis. Hoppas att du trivs.

Kram

2012-04-20 @ 20:05:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0