Shopping!

Fick min första lön från kommunen för de första 10 dagarna jag var på jobb och nu kunde jag åka för att shoppa med älsklingen. Vi åkte till Seppälä. :)



Kollade på denna kjol redan på internet och idag köpte jag den för att ha någonting på sommaren. :)
Pris 19,95€ i Seppälä



Denna kjol är likadan som den gröna, men ville ha en annan som var i annan färg. Försöker få mitt klädskåp i en annan färg än svart. :)
Denna hade även pris 19,95€ i Seppälä



Tubtopp. :)
Pris 9,95€ i Seppälä



Topp
Pris 9,95€ i Seppälä



Topp
Pris 9,95€ i Seppälä

Köpte även ett par trosor och bh, men sätter inte upp bild på dem. Köpte nog sockor och två andra tröjor som ena är röd och den andra vit.

Helheten kostade 112,50€ i Seppälä, men det gör inte så mycket. Är nöjd med inköpet och skall ta en annan runda för att köpa byxor och caprin till sommaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0