Torsdag!

Nu var då denna skolvecka förbi och man har ledigt. :) Skulle nog måsta söka information till grupp arbetet så man skulle få det färdigt, men jag har ingen lust idag. Har så ont i magen att jag bara vill ligga stilla och så regnar det ute. :/

Älsklingen stannade hemma idag. Han hade stegring igår och det fortsätter ännu idag. Bläääh. Tycker inte om hösten då alla bobbor är i farten. Själv vill jag inte bli sjuk nu. Vill inte vara borta från skolan och så. :)

Igår var jag till en av våra grannar. Träffade henne sådär förbi gående en torsdag vid postlådan och hon sa att vi fick besöka dem om vi hade möjligt. :) Så när älsklingen låg i soffan hela kvällen så tänkte jag att jag kan ta en sväng upp till henne. Och det var faktiskt riktigt roligt. Hon pratar finska så jag kan öva min finska och behöver inte vara rädd att jag glömmer språkt. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kul att du tycker det!



Förstår att det är fullt upp för dig. Men om du säger så börjar väl vardagen blri mer eller mindre normal, sommaren har ju som lämnat oss nu :-P Tänk vad fort det gick, vad hände?:-) Kramar

2011-09-22 @ 15:00:03
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0