Tandläkaren

Usch vad jag ogillar tandläkare, men jag ansåg att jag måste beställa en tid till tandläkaren. Då jag har skjutit fram det nu med några år. Så det var nog på tiden att jag hittade mej dit. :( Och fick veta att när jag spottat ut bitar så var tandsten. :(

Så nu fick jag bort skrapat en hel del av tandstenen.
Och så hann tandläkaren fixa ett hål också. Om två veckor ny tid, men då skulle tandläkaren bara kontrollera och göra något smått. Men jag är inte rädd för tandläkare, men jag ogillar dem bara.

Måste köpa tandtråd nästa gång vi åker och handlar. Så jag får putsa så bra som möjligt. Tandläkaren tyckte att jag skulle göra mitt bästa, men ett resultat på 100% kan man inte begära sa tandläkaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0