Skolböcker


Dessa böcker köpte jag när vi var till stan på lördagen. Vi skall ha dessa och två andra böcker skaffade under det första året i alla fall. :)

Boken till vänster är Barndomstiden. :) Den handlar om barndomstiden, tiden före skolåldern. Som nog många kanske kunde gissa vad den handlade om. :) Den kostade 42,20€.

Boken till höger är Kosten och hälsan. Där är text om hälsosam kost och sedan har den lite om hälsan också. :) Kostade 39,50€

Sammanlagt spenderade jag 73,50 på böcker. Eftersom man fick 10% rabatt, men varför vet jag inte. Tror det var för att det är läromedel. Och det var nog värt det också. Om jag hade beställt dem på internet skulle jag ha betalat 92,20€ för böckerna. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för din hoppfyllda kommentar.

Kram

2011-09-04 @ 23:11:47
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Oj vad är det för sida du köper ifrån som man betalar i euro? :)

2011-09-06 @ 10:00:26
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0