Skolan

Nu när man studerar så har bloggen fallit lite på sidan om. Det har funnit så mycket uppgifter redan under dessa första två veckorna som man har studerat. :/ Så jag har inte riktigt hunnit göra annat heller. Bara kommer hem från skolan och börjar på med uppgifter, men bara man får någon rytm med det så går det nog säkert bättre. :)

Har fått klart en uppgift och skickat den via e-mail fram till läraren. Så nu har man kanske lite tid för egna livet också, men måste nog läsa till tent under helgen. Har bestämt att bara ögna igenom pappren till hygienkompetens tenten, eftersom jag redan har läst det grundligt en gång. :)

Uppgiften jag skickade idag skulle vara inlämnad senast på tisdagen. Sedan har jag övrigt en uppgift som skall lämnas in senast sista september. :( Så den måste jag ta itu med under helgen. Så det inte blir till kvällen före det som den skall vara inlämnad.

Kommer nog få en rytm och rutin med dessa uppgifter, men nu när man nyligen har börjat studera så har man det lite att släpa efter. :/ Hoppas på att det skall bli rutin snart. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Jaha då förstår jag :D Inte lätt att veta var alla bor haha. Ha det så fint du med!

2011-09-08 @ 09:30:13
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Ja visst är det så! Frågar man inget får man ingenting veta :D Alltid kul att få veta mer om andra! Tack detsamma!

2011-09-08 @ 20:06:28
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Javisst, så länge man inte ställer stötande frågor så finns det ju inga dumma frågor :D

När jag inte bloggar eller jobbar på en av Stena Lines båtar så umgås jag mycket med vänneroch sambon, fikar, ser på film, shoppar eller besöker sthlm där familjen bor. Vad gör du om dagarna? Vad pluggar du? :)

kram

2011-09-13 @ 09:41:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0