Shopping!

Vi var med älskling till stan idag. Hade nog tänkt att vi skulle ta det imorgon, men min älskling var envis och tyckte vi kunde ta det redan idag. :) Så vi åkte till stan och handlade. :)

Köpte en stickad tröja och en t-skjorta. Skall mnog sätta in bilder bara jag hinner ta bilder på dessa. :) Det var två skjortor som jag faktiskt tycket om från början. Och var ju in till seppälä då jag köpte dem. :)

Köpte även två böcker till skolan. Nu har jag alla böcker som vi hade på litteratur listan som vi fick i början på september. :) Så kanske vi får en ny lista ifall vi skall ha någon bok ännu. :)

Handlade också mat. Så att inte förrådet hinner bli tomt. :) Och så hade vi roligt i affären med älsklingen. Efter att vi hade handlat så tänkte vi att vi kan äta på McDonalds. :) Och det var gott. :)

Kommentarer
Postat av: Nellie-Sockertussen

Låter faktiskt som en bra fredag :D

2011-09-23 @ 22:05:15
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0