Lördags kväll

Bättre lördags kväll man man inte hoppas på. Nu är man nyduschad och mår bra. Här sitter man och tar det lugnt utan några problem. :) Ganska skönt måste jag medge. :)

Sitter här och hör när älsklingen rör om i en skål. Vet att han skall göra tigerkaka. :) Nam! Så jag behöver inte göra så farligt mycket. Bara diska imorgon då han har gjort kakan klar. :)

Sedan blir det mys i soffan en stund. Tills kakan är klar kan jag säga. :) Så då går det inte att sitta i soffan mer. Då skall kakan ätas och kanske vi delar med oss med våra grannar. :)

Senare om vi orkar går vi över till grannen och kollar. Kan ju föra med oss en bit kaka till dem också. :) Så de får smaka på den goda kakan. :) Och se om vi skulle umgås alla fyra. :) NiceNice!! :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Usch då inge kul att vara suk, men de är ju så dessa förkylnings tider!

I helgen har jag i går varit på loppis med syster och fyndat lite barngrejer. Betydligt billigare än att köpa en massa nytt ;-P På kvällen hade v bara myskväll med film jag och Peter och Theo. Nu idag så ska vi på 1års kalas och sen idag får vi besök. :-)

2011-09-25 @ 10:38:34
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0