Ledig!

Nu har man då haft en ledig dag, fast det inte känns så när man stigit upp tidit. När jag skulle koka morgon kaff klockan åtta såg jag att det stod en sandbil vid vår parkering. Undrade nog vad de skulle göra, men fick ganska fort svar till undrandet.

De kom med grus framför husen och till parkeringen. Parkeringen och vägarna framför husen skulle ha ny grus. :) Så de hade fullt upp att tömma grus bäst de köred. De började med parkeringen och då stod ju min bil parkerad på parkeringen.

Kastade fort nå kläder på mej och gick ut. Frågade chauffören i lastbilen om jag skulle flytta på min bil efter att de hade varit framför vårt hus. Och så frågade jag på samma om de skulle framför vårt hus nå ännu, men det skulle de inte. Så jag körde bilen för första gången framför trappan. :)

Dagen har gått med näsan i tentamen pappren. Skall läsa inför tentamen och öva på internet. Det är 50 sidor som vi skall läsa och så har vi att öva på internet. :) Skall ha hygienpass tentamen alltså samma som mikrobiologi. Man skall ha 34 rätt av 40 så det gäller att vara skarp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0