Hygienkompetens!

Nu har vi då haft vår förta tent. Och jag klararde det. :) jag blev godkänd i hygienkompetens tenten. Det är en aningen svårt att veta rätt eller fel på 40 påståenden, varav man får ha 6 fel. Så jag är otroligt nöjd att jag klarade det med första försöket. Vet många bekanta som inte klarat det på första. :)

Kom igenom med 5 fel. Så jag skulle ha haft råd att ha ett fel till. :) Men tack och lov kom jag igenom så jag inte behöver ta det om. :) Så stolt och nöjd över mej själv. Och nu var det färdigt läst. Det var tenten där man skulle läsa 52 sidor. :)

Och så har jag fått inskickat två uppgifter denna månad redan. :) Så nu har jag en uppgift som skall inlämnas sista october kvar och den är nästan klar. Så kan säga att sakerna börjar ordna sig och jag får en rytm på detta nu småningom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0