Huvudvärk!

Usch vad jag hatar huvudvärk och förkyliningar! Kan som inte säga att jag gillar någondera. :/ Och nu har jag då båda på samma gång. Nej vad mitt huvudvärker, menmen.. man kan ju som inte göra något då inge tabletter hjälper heller. :( Vill inte bli sjuk just nu!

Oberoende min huvudvärk har jag fått mycket gjort idag! :) Har diskat och tvättat en maskin med kläder. :) Så stolt över mej själv. Älsklingen åkte på jobb så jag skall slänga mej i sängen och hoppa in i bokens värld. Skall bara slappa nu slutet av dagen. :)

Kom nyligen hem från grannen också. Har klippt grannen med maskin. Grannen vi har är älsklingens kompis från barndomen hans. Så vi umgås ganska mycket med dem nu när de är i lägenheten nästan brevid. :) Fick även en 10€ av han som jag klippte. :)

Nu väntar man bara på att hans flickvän också kommer med att hon skall ha håret klippt. Väntar faktiskt ivrigt på det för det är ett hår där man faktiskt har jobb. Tjockt och långt, bättre kan man inte hoppas på. Gillar så att klippa sådana som har tjockt hår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0