Hej hopp!

Medeltalet av vecka 37 är 8,57. Nu börjar det igen se ut att det stiger och jag är så nöjd över min prestation att blogga. :) Jag har gjort mitt bästa på sidan om skolan att blogga och det har visat sig positivt. :)

Jag skall nog fortsätta blogga nu eftersom jag har fått alla uppgifter inskickade som vi hade fått, men vi fick en ny uppgift redan idag så jag skall lite jobba med den hemma, men för det mesta säkert i skolan. :)

Eftersom uppgiften vi fick idag är pararbete, så kommer vi att äga mest tid för det i skolans utrymmen. :) Så jag och mitt oar kan jobba på det tillsammans. :) Så kvällarna blir för bloggandet då. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Roligt att det går uppåt för bloggen. Fortsatt lycka till!

Kram

2011-09-19 @ 17:44:54
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Skönt att det går framåt med bloggen och allt annat :D

Ok jag har aldrig sett så vita bondkatter innan. Kul att du fick ta med dig ett par när du flyttade. Tyvärr har jag nyligen kommit på att jag är allergisk mot katter vilket är trist :(

Ok kan tänka mig det! Äldreomsorgen är ju något de verkligen borde satsa på idag, likaså vård av barn och ungdomar. Kul att du vill specialicera dig inom det!

Ok, då är det extra nära då! Förstår att du blir extra tagen av en sån konsert då :(

Hoppas din tisdag är fin, kram

2011-09-20 @ 13:13:39
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0