28.9.2011

Dagen då jag och min älskling firade vår 2år och 9månader tillsammans. :) Tiden den går och man märker inte heller hur fort. Kanske man nu småningom förstår att tiden går fort. :) Men det att vi har varit så länge tillsammans kommer man kanske aldrig att förstå att tiden går framåt. Man tycker ibland att tiden stannar. :)

Denna dag har vi även varit förlovade i 9månader. :) Känns ju som om vi nyligen förlovade oss. Men tiden har igen gått, men det har vi faktiskt märkt att det inte var igår. :) Och det känns nog att vi gjort rätt val med att vänta med förlovningen. :)

Snart har vi varit samboenden i 4 månader. :) Det känns nog nytt och konstigt ännu. Har inte vant mej med tanken att jag bor med min älskling och inte hemma med mamma. :) Man ahr fått ta ansvar över sig själv nu. :) Men det känns nog bra. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så kul att ni varit tillsammans nästan tre år nu! Jag också gubben firar snart också 3 år tillsammans :)

2011-09-29 @ 11:21:14
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Lottis

"Och det känns nog att vi gjort rätt val med att vänta med förlovningen."

Hade ni tänkt förlova er tidigare än vad ni gjorde eller? :)

2011-09-29 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0